Loading

Prof.Dr.

Sevgi COŞKUN KESKİN

Eğitim Fakültesi

Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü

İletişim

scoskun@sakarya.edu.tr

(264) 295 71 56

1-MAKALELER :
1 Keskin, Y; Keskin, S. C; Kirtel, A - Sociocultural Education and Empathy in Early Childhood: Analyzing The Battle of Gallipoli - Social Behavior and Personality: an international journal - Vol.47 - pp.1 - DOI : https://doi.org/10.2224/sbp.7440 - 2019
2 Coşkun-Keskin, S. - Çocuklar için değer neyi çağrıştırıyor?: Değerleri gündelik hayata aktarmaya yönelik bir tespit çalışması. 12 (2), [Ek Özel Sayı], 1491-1512. [SSCI] - Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri Dergisi - Vol.12 - pp.1491 - ISSN : - DOI : - Mayıs - 2012
1.1 C-SCI, SCI-E, SSCI VEYA AHCI KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE (Q3 OLARAK TARANAN DERGİDE) :
1 Keskin, Y; Keskin, SC; Yuceer, D; - The Influence of Media on Students' Views Regarding Refugeehood in Turkey: A Phenomenological Study of Seventh-Grade Students - SAGE OPEN - Vol.10 - ISSN : 2158-2440 - DOI : 10.1177/2158244020914595 - JAN 2020 - English - Article - 2020 - WOS:000523475300001
1.1 D-SCI, SCI-E, SSCI VEYA AHCI KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE (Q4 OLARAK TARANAN DERGİDE) :
1 Keskin, Y; Keskin, SC; Kirtel, A; - Sociocultural education and empathy in early childhood: Analyzing the battle of Gallipoli - SOCIAL BEHAVIOR AND PERSONALITY - Vol.47 - ISSN : 0301-2212 - DOI : 10.2224/sbp.7440 - English - Article - 2019 - WOS:000463752000002
1.3-ÜAK VE SAKARYA ÜNİVERSİTESİ SENATOSU TARAFINDAN BELİRLENEN ULUSLARARASI ALAN ENDEKSLERİNDE TARANAN DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ VEYA ULAKBİM, TR-DİZİN TARAFINDAN TARANAN ULUSAL HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE :
1 Coşkun Keskin, S. & Karaloğlu, İ. & Tufan, S. &Karatepe, Ö. & Keskin, Y. - Perception of Migration in the Metaphors of 6th, 7th and 8th-Grade Students in Turkey. - Universal Journal of Educational Research, - Vol.7(5) - pp.1319-1332 [] - DOI : 10.13189/ujer.2019.070517 - 2019
2 Aslan, H.İ., Coşkun Keskin, S. & Önder S. - Ortaokul 6. Sınıf İngilizce Ders Kitaplarında Yer Verilen Değerler. - Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi. [IBAD], - Vol.4(2) - pp.355-371. - ISSN : 2536-4642 - DOI : 10.21733/ibad.551643 - 2019
3 Coşkun Keskin, S.& Öztürk, İ.B. & Kocamaz, Z. B. (2019). - Değer Eğitimde Özdeşim Kurma: Hz. Muhammed Örneği. - Değerler Eğitimi Dergisi - Vol.17(37) - pp.175-218 - ISSN : 2667-7504 - DOI : 10.34234/ded.502014 - 2019
4 Coşkun Keskin, S.& Orhan, A.& Yüceer, D. - Terror in Children’s Metaphors. - International Journal of Family, Child and Education - Vol.17 - pp.26-42 - ISSN : 2148-3973 - DOI : 10.17359/ACED.2019.18.1 - 2019
5 Bayırlı, H. & Coşkun Keskin, S. - 3rd grade students’ status of spending time with their families and implementation of values education in family in the Turkish context. - International Journal of Contemporary Educational Research, - Vol.6(1), - pp.110-121. [ERIC] - DOI : https://doi.org/10.33200/ijcer.542190 - 2019
6 Coşkun Keskin, Sevgi. - Problems and Their Solutions in a Multicultural Environment According to Pre-service Social Studies Teachers. - Journal of Education and Training Studies. - Vol.6(7) - pp.138-149 [ERIC] - ISSN : 2324-8068 - DOI : https://doi.org/10.11114/jets.v6i7.3292 - 2018
7 Coşkun Keskin, Sevgi & Yüceer, Deniz - Geçmişten Günümüze Öğretmenlerin Gözünden Bir Meslek Olarak Öğretmenlik Mesleği. - Turkish Studies. - Vol.12/14 - pp.(85-104). - ISSN : 2667-5609 - DOI : 10.7827/TurkishStudies.11694 - 2017
8 Keskin, Y., Coşkun Keskin, S., & Kırtel, A. - Examination of the Compatibility of the Questions Used by Social Studies Teachers in the Class with the Program Achievements According to the SOLO Taxonomy - Journal of Education and Training Studies - Vol.4(4), - pp.68 - DOI : 10.11114/jets.v414.1286 - 2016
9 Coşkun Keskin, Sevgi & Ayşegül Kırtel - Erken Çocukluk Döneminde Sosyo-Kültürel Eğitim: Osmanlı’da Bir Gün. - Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, - Vol.16, (USBES Özel Sayı II), - pp. 1469-1490 - ISSN : 2148 - 4929 - 2016
10 Coşkun Keskin, Sevgi & Ümit Özer - Velilere Göre Araştırmaya Dayalı Ödev Anlayışı. - Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - Vol.16, (USBES Özel Sayı II) - pp.1491-1512. - ISSN : 2148 - 4929 - 2016
11 Yusuf Keskin & Hatice Söylemez & Sevgi Coşkun Keskin - An Analysis about the Main Problems of Turkish Educational System in the Light of American Council's Report (1934). - Procedia - Social and Behavioral Sciences, - Vol.Vol. 197 - pp.(1059-1063). - ISSN : -1877-0428- - 2015
12 Sevgi Coşkun Keskin & Ayşegül Kırtel & Yusuf Keskin - Associating “Citizenship” Concepts in Social Studies Curriculum, Which is Performed in Turkey, with Other Concepts. - Procedia - Social and Behavioral Sciences - Vol.197 - pp.904-909 - ISSN : ISSN : 1877-0428. - 2015
13 Ümit Özer & Sevgi Coşkun Keskin - Evaluating the Difficulties Faced by Primary School Students in Doing Homework/Research From Parents’ Point of View. - Procedia - Social and Behavioral Sciences - Vol.197 - pp.933-938 - ISSN : ISSN : 1877-0428. - 2015
14 Yusuf Keskin & Ayşegül Kırtel & Sevgi Coşkun Keskin - Examining Some Values in the Social Studies Programme Applied in Turkey in Terms of Their Relations. - Social and Behavioral Sciences, - Vol.Vol. 197, - pp.(955-960) - ISSN : ISSN : 1877-0428. - 2015
15 Coskun Keskin, S., Keskin, Y. & Söylemez, H. - A phenomelogical research on social studies teachers and values education - Procedia- Social and Behavioral Sciences - Vol.116 - ISSN : 1877-0428 - DOI : 10.1016/j.sbspro.2014.01.979 - Aralık - 2014
16 Sevgi Coşkun Keskin - From What Isn’t Empathy to Empathic Learning Process,106, -- - Procedia- Social and Behavioral Sciences , - Vol.106 - Aralık - 2013
17 Coşkun-Keskin, S., Özcan, G., Umdu-Topsakal, Ü., & Öztuna-Kaplan, A. - Students’ Cognitive Awareness about the Reasons of Environmental Problems - World Applied Sciences Journal - Vol.283 - pp.378 - ISSN : 1818-4952 - DOI : 10.5829/idosi.wasj.2013.28.03.765 - 2013
18 Coşkun-Keskin, S.&. Yüceer, D. - Danimarka’da Vatandaşlık Eğitimi - Social Studies Education Journal of Research - Vol.4 - pp.97 - 2013
19 Keskin, Y.& Coşkun Keskin, S. - İlkokul (ilköğretim) sosyal bilgiler programlarında milli bilinç ve barış değerinin tarihsel serüveni - Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi - Vol.173 - pp.51 - ISSN : 1301-730X - Aralık - 2013
20 Coşkun-Keskin S. - Değer Eğitiminde Geçmişten Günümüze Bir Işık: Aile Bilgisi Ders Model Önerisi - Değerler Eğitimi Dergisi - Vol.23 - pp.117 - Temmuz - 2012
21 Coşkun-Keskin S.& Kaplan, E. - Sosyal bilgiler ve tarih eğitiminde okul dışı öğrenme ortamları olarak oyuncak müzeleri - Electronic Journal of Social Sciences - Vol.41 - pp.95 - Temmuz - 2012
22 Yüceer, D.& Coşkun-Keskin, S. - Danimarka ve Türkiye’nin ilköğretim düzeyinde eğitim sistemlerinin karşılaştırılması - Ondokuz Mayıs Unıversity Journal Of Education - Vol.31 - pp.325 - ISSN : 1300-302X - DOI : http://dx.doi.org/10.7822/egt105 - Bahar - 2012
23 Coşkun-Keskin, S.& Daysal-Ersoy D. - Erken Çocukluk Döneminde Sosyo- Kültürel Eğitime Dair Örnek Bir Çalışma: Mimar Sinan. - International Online Journal of Educational Sciences. - Vol.4 - pp.117 - ISSN : 1309-2707 - Nisan - 2012
24 Coşkun Keskin, S.& Keskin, Y. - Cumhuriyet Dönemi İlkokul (İlköğretim I. Kademe) Sosyal Bilgiler Programlarında Bir Değer Olarak ‘Barış’ın Yeri - Değerler Eğitimi Dergisi - Vol.17 - pp.69 - ISSN : 1303-880X - Haziran - 2009
1.4-DİĞER ULUSLARARASI HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ BİLİMSEL/SANATSAL MAKALE :
1 Keskin, Y. & Coşkun Keskin, S. & Taş, C. - Türkiye’de Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programlarında Çokkültürlülük Olgusu: 1998 ve 2004 Programlarının Karşılaştırılması - Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi [IBAD] - Vol.4(1) - pp.10-20, - ISSN : 2536-4642 - DOI : 10.21733/ibad.504002 - 2019
2 Önder, S. & Coşkun Keskin, S. - Sakarya Ölçeğinde 8. Sınıf öğrencilerinin sosyal medyada sevgi değerini yansıtan paylaşımları üzerine nitel bir araştırma. - Journal of Political Administrative and Local Studies. - Vol.1 (2), - pp.93-111. - 2018
3 Sevgi Coşkun Keskin, Ayşegül Kırtel - Erken Çocukluk Döneminde Türk Kültürüne Ait Sanat Örnekleri Aracılığıyla Sosyo-Kültürel Eğitim - Sakarya University Journal of Education - Vol.2 - pp.32 - ISSN : 2146-7455 - Ağustos - 2012
4 Aydoğmuş, A. & Coşkun Keskin, S. - Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Süreç Odaklı Ölçme ve Değerlendirme Araçlarını Kullanma Durumları: İstanbul İli Örneği. - Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - Vol.8 - pp.110 - Nisan - 2012
5 Coşkun Keskin, S.& Keskin, Y. - İlköğretim 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin haklarını bilme düzeylerinin araştırılması - Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - Vol.16 - pp.108 - ISSN : 1303-0310 - Aralık - 2008
6 Öztürk C., Keskin S. & Keskin Y. - İlköğretim 4. ve 5. sınıf sosyal bilgiler derslerinde materyal/teknoloji kullanım durumu - Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi - Vol.19 - pp.107 - 2004
1.5-DİĞER ULUSAL HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ BİLİMSEL/SANATSAL MAKALE :
1 Coşkun Keskin, S. & Öztuna Kaplan A. - İlköğretim 5. sınıf öğrencilerinin, Teknolojik Değişim Üzerine Eleştirel Düşünceleri: Disiplinlerarası Bir Yaklaşım , 2 (2). - Yeditepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi EDU 7 - Vol.2 - 2007
7.2-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE TAM METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 Keskin, S., Çemç, N. & Keskin, Y. - Tarihsel Empati Aracılığıyla Tarihsel Becerileri Değerlendirme - 2019
2 Coşkun Keskin, S. & Naile Serttaş - Okul Öncesi Öğrencilerinin Görsellerinde Sevgi Değeri - 2018
3 Coşkun Keskin, S.& Y, Keskin& D. Yüceer - 8. Sınıf Öğrencilerinin Karikatürler Aracılığıyla Adalet Ve Sosyal Adalet Kavramlarına Yönelik Algılarındaki Değişim. - 2018
4 Coşkun Keskin, S.& C. Ayhan Yıldırım - Okul Öncesinde Değerler Eğitimi: Ailem Beni Böyle Yetiştiriyor. - 2018
5 Coşkun Keskin, S. & Ş. Can. - Erken Çocukluk Dönemine Yönelik Çocuk Yazınlarında Ekonomi Kavram ve Değerleri Üzerine Bir İnceleme. - 2016
6 Coşkun Keskin, S. & A. Kırtel, D. Daysal Ersoy. - Erken Çocukluk Döneminde Sosyo-Kültürel Eğitim: Mevlana ve Barış Eğitimi. - 2016
7 Ozer, U; Keskin, SC; - Procedia Social and Behavioral Sciences - 7TH WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES - Vol.197 - pp.933 - DOI : 10.1016/j.sbspro.2015.07.276 - English - Proceedings Paper - 2015 - WOS:000380613100145
8 Keskin, Y; Soylemez, H; Keskin, SC; - Procedia Social and Behavioral Sciences - 7TH WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES - Vol.197 - pp.1059 - ISSN : 1877-0428 - DOI : 10.1016/j.sbspro.2015.07.319 - English - Proceedings Paper - 2015 - WOS:000380613100167
9 Keskin, SC; Kirtel, A; Keskin, Y; - Procedia Social and Behavioral Sciences - 7TH WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES - Vol.197 - pp.904 - ISSN : 1877-0428 - DOI : 10.1016/j.sbspro.2015.07.271 - English - Proceedings Paper - 2015 - WOS:000380613100140
10 Keskin, Y; Kirtel, A; Keskin, SC; - Procedia Social and Behavioral Sciences - 7TH WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES - Vol.197 - pp.955 - ISSN : 1877-0428 - DOI : 10.1016/j.sbspro.2015.07.280 - English - Proceedings Paper - 2015 - WOS:000380613100149
11 Coşkun-Keskin, S.& Keskin, Y. - “İlköğretim 6. ve 7. Sınıf Sosyal Bilgiler ile Türkçe Programlarının Dersler Arası İlişkilendirme Açısından Değerlendirilmesi” - (2-4 Temmuz 2009) - 2009
12 Coşkun Keskin, S.& H. Küçük. - İlköğretim 4. sınıf öğrencilerinin kültür kavramına dair görüşlerinin ortaya konulması: Nitel bir araştırma, IV. Sosyal Bilimler Kongresi - (07-09 Ekim 2009) - 2009
13 Keskin, S. & Keskin, Y. - İlköğretim 6. ve 7. Sınıf Sosyal Bilgiler ile Türkçe Programlarının Dersler Arası İlişkilendirme Açısından Değerlendirilmesi - 2009
7.3-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE ÖZET METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 Coşkun Keskin, S. & M. Cinemre - İlköğretim Branş Öğretmenlerinin Değer Tercihleri, - 2018
2 Coşkun Keskin, S. & İçöz E. - 9-17 Yaşındaki Çocukların Adalet Değerine Yüklediği Anlamların Metaforlar Aracılığıyla Değerlendirilmesi - 2018
3 Coşkun Keskin, S. & Aydoğmuş, A. - A Study on The Social Club Studies in Secondary Education in Turkey with Teacher's Views. - 2017
4 Coşkun Keskin, S. (2017). - An Analysis of Social Studies Teacher Candidates’ Self-Critisim After Micro Teaching. - 2017
5 Coşkun Keskin, S. & Kırtel, A. - Perception in Student Mind Of Some Values in Social Studies Program. - 2017
6 Coşkun Keskin, S. & Bayırlı, H. - Okul Dışı Ortamlarda Değerler Eğitimi: Hastane Ziyareti. - 2017
7 Coşkun Keskin, S. & Kırtel, A. - Motiflerimden Mesajım Var: Erken Çocukluk Döneminde Türk Kilim Sanatı İle Sosyo-Kültürel Eğitim. - 2017
8 Coşkun Keskin, S. & Yüceer, D. - İlköğretim 7. Sınıf Öğrencilerine Göre Mültecilik Ve Onların Mülteciliğe Bakış Açısı: Medya Etkisi. - 2017
9 Coşkun Keskin, S. & Kırtel A. - The Relational Examinatıon of Some Values in the Social Studies Program Applied in Turkey, - 2016
10 Sevgi Coşkun Keskin & Mesut Biter,& Cihan Taş - Geçmişi Anlamak, Tarihi Anlamlandırmak: 120 Filmi Örneği. - 2015
11 Sevgi Coşkun Keskin & Aydan Ulay& Mehtap Kara Azder - Çocuk mecazlarında ‘Okul’. - 2015
12 Keskin, S., Keskin, Y. Sever, S. - The Methaphorical Analogies of the Candidate Teachers of Social Studies WHO havent been Assigned - 2015
13 Keskin, S., Kırtel, A. & Keskin, Y. - Examining Some Values in the Social Studies Programme Which is Performed in Turkey with Other Concepts - 2015
14 Keskin, S., Kırtel, A. & Keskin, Y. - Associating Citizenship Concepts in Social Sciences Programme Which is Performed in Turkey with Other Concepts - 2015
15 Sevgi Coşkun Keskin & Elif Öztürk - Sosyal Bilgiler Eğitiminde Yer Alan Ekonomi Kavramlarının Zihinde Yapılanması. - 2014
16 Keskin, Y.; Coşkun Keskin, S. - Cumhuriyet Dönemi İlkokul Yurttaşlık Bilgisi Programlarında Yer Alan Değerler - 20-22 Nisan 2012 - 2012
17 Daysal Ersoy, D.& Coşkun Keskin, S - Erken Çocukluk Döneminde Sosyo- Kültürel Eğitime Dair Örnek Bir Çalışma: Piri Reis. - 1-3 Ekim 2012 - 2012
7.6-ULUSAL KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE TAM METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 Coşkun Keskin, S. - Sosyal Bilgiler Derslerinde Etkili Okuma Stratejilerinin Kullanılması. II. Sosyal Bilimler Kongresi, - (26-28 Mayıs 2005) - 2005
7.7-ULUSAL KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE ÖZET METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 Sevgi Coşkun- Keskin& Ayşegül Kırtel - Erken Çocukluk Döneminde Sosyo-Kültürel Eğitim: Eski Meslekler. - 2014
2 Sevgi Coşkun- Keskin & Saliha Sever - Atanamayan Öğretmenleri Mezun olduktan Sonraki Süreç Hakkındaki Görüşlerine yönelik Nitel Bir Araştırma: Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Örneği. - 2014
3.2-ULUSLARARASI YAYINEVLERİ TARAFINDAN YAYIMLANMIŞ ÖZGÜN KİTAP (BİLİMSEL VEYA DERS KİTABI) :
1 Keskin, Y. & Coşkun Keskin S. - TÜRKİYE’DE SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMLARI BAĞLAMINDA DEĞERLER EĞİTİMİ: Tarihsel Gelişim ve Mevcut Durum - Gece Kitaplığı - 2019
2 Doç. Dr. Yusuf KESKİN, Doç. Dr. Sevgi COŞKUN KESKİN - Türkiye'de Sosyal Bilgiler Öğretim Programları Bağlamında Değerler Eğitimi: Tarihsel Gelişim ve Mevcut Durum - Gece Kitaplığı - 2019
3 Öztürk, C.; Coşkun Keskin, S. & Otluoğlu, R. - Sosyal Bilgiler Öğretiminde Edebî Ürünler ve Yazılı Materyaller. Ankara: - Pegem A Yayıncılık - pp.268 - 2012
3.5-ULUSAL YAYINEVLERİ TARAFINDAN YAYIMLANMIŞ ÖZGÜN KİTAP (BİLİMSEL VEYA DERS KİTABI) :
1 Keskin, Y. & Coşkun Keskin, S. - Karakter ve Değerler Eğitimi - Nobel Akademik - pp.229-252 - 2020
2 Önder, S. & Coşkun Keskin, S. - Değerler ve Medya. Salih Zeki Genç ve Adem Beldağ (Eds) Karakter ve Değer Eğitimi içinde - Pegem A Yayıncılık - pp. (99-112) - 2019
3 Coşkun Keskin, S. - Empatik Düşünme Becerisi. Dursun Dilek (Ed.) Sosyal Bilgiler Eğitimi içinde - Pegem A Yayıncılık - pp.(489-519) - 2016
4 Coşkun Keskin, S. - Erken Çocukluk Döneminde Sosyal Bilgiler Eğitimi ve Sosyo-Kültürel Eğitim. Dursun Dilek (Ed.) Sosyal Bilgiler Eğitimi içinde - Pegem A Yayıncılık - pp.(353-372) - 2016
5 Sevgi Coşkun Keskin - Politische Bildung in der Türkei - Türkiye’de vatandaşlık dersi. içinde "Lesson Transcript “Children’s Rights”". Y. Cidem &T. Grammes (Ed.). 6 Universität Hamburg, Fakultät für Erziehungswissenschaft - Hamburger Studientexte Didaktik Sozialwissenschaften, Bd. - 2015
6 Keskin, Y. & Coşkun Keskin, S. - Farklı Ülkelerin Sosyal Bilgiler Öğretim Programları - Pegem Akademi - pp.73-104 - 2011
3.6-ULUSAL YAYINEVLERİ TARAFINDAN YAYIMLANMIŞ ÖZGÜN KİTAPTA BÖLÜM YAZARLIĞI :
1 Sevgi Coşkun Keskin - Okul Öncesi / İlkokul Çocukları için Sosyal Bilgiler Öğretimi - (çeviri editörlüğü) - Nobel Yayınevi - pp.1-364 - 2015
2 Akgün, E.; Önder, İ.; Akın, A.; Coşkun Keskin, S.; Güler, N. & Öztuna Kaplan, A. - Tez Yazım Kılavuzu - Sakarya Üniversitesi Basımevi. - pp.63 - 2012
3.8-KİTAP BÖLÜM ÇEVİRİSİ :
1 Coşkun Keskin, S.& Söylemez, H. - Değerler ve eğitimi II içinde Değer Eğitiminde Okul Aile İşbirliğinde Veliler Eğitimin Neresinde? Recep Kaymakcan, Nuri Tınaz, Z. Şeyma Altın, Mahmut Zengin, Ahmet Yasin Okudan, Hulusi Yiğit (Eds.) - İstanbul: Dem yayınları - pp.307-349 - 2015
2 Coşkun-Keskin, S. - Sosyal Bilgilerin Felsefi Temelleri. A. S. Bilgili, (Ed.). Sosyal Bilgilerin Temelleri içinde Ankara: - Pegem A Yayıncılık - pp.36 - 2012
3 Coşkun-Keskin, S.& Kaplan, E. - (2012). Devlerin savaşı. H. Köksal (Ed.). Yenilikçi Tarih Öğretimi Etkinlik Örnekleri içinde (159-168). Ankara: - Harf Eğitim Yayıncılığı - pp.159 - 2012
4 Coşkun-Keskin, S.& Kaplan, E. - Tarih ile Bilim Elele. H. Köksal (Ed.). Yenilikçi Tarih Öğretimi Etkinlik Örnekleri - Harf Eğitim Yayıncılığı - pp.315 - 2012
5 Keskin, Y.& Coşkun-Keskin, S. - Amerika Birleşik Devletleri. C. Öztürk (Ed.), Farklı ülkelerin sosyal bilgiler öğretim programları içinde Ankara - Pegem A Yayıncılık - pp.73 - 2011
6 Coşkun, S. - Çocuk ve Barış: Çocuklar Nasıl Bir Dünya İstiyor? M. Safran- D. Dilek (Ed.). 21. yüzyılda Kimlik, Vatandaşlık ve Tarih Eğitimi içinde İstanbul: - Yeni İnsan Yayınları - pp.286 - 2008
3.10-ULUSAL YAYIMLANAN ANSİKLOPEDİ KONUSU/MADDESİ :
1 Coşkun Keskin, S. - Maria Grzegorzewkska. Mustafa Safran (Ed). Dünya Eğitimine yön verenler I içinde - Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları - pp.(407-418) - 2019
2 Sevgi Coşkun Keskin, Deniz Yüceer - Okul Öncesi / İlkokul Çocukları için Sosyal Bilgiler Öğretimi içinde "Sosyal Bilgiler Nedir?" - Nobel Yayınevi - pp.1-26 - 2015
3 Sevgi Coşkun Keskin- Duygu Daysal Ersoy - Okul Öncesi/ İlkokul Çocukları için Sosyal Bilgiler Öğretimi içinde "İnsanlar, Mekânlar ve Çevreler: Coğrafya." - Nobel Yayınevi - pp.238-275 - 2015
4 Sevgi Coşkun Keskin - Ayça Orhan - Okul Öncesi/ İlkokul Çocukları için Sosyal Bilgiler Öğretimi içinde "Üretim, Tüketim ve Karar Verme: Ekonomi". - Nobel Yayınevi - pp.276-299 - 2015
2.13 A-BAŞARIYLA TAMAMLANAN YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI TARAFINDAN DESTEKLENMİŞ BİLİMSEL ARAŞTIRMA PROJESİNDE (YALNIZCA AR-GE NİTELİĞİNDEKİ PROJELER-LİSANSÜSTÜ TEZ PROJELERİ HARİÇ) YÜRÜTÜCÜ OLMAK :
1 Yüksel GÜÇLÜ, Sevgi COŞKUN KESKİN, Hüseyin ÇALIŞKAN, Yusuf KESKİN, Nesrin AKINCI ÇÖTOK, Hatice SÖYLEMEZ, Ayşegül KIRTEL, Berna KAYA - YÜRÜTÜCÜ: Yüksel GÜÇLÜ, ARAŞTIRMACILAR: Sevgi COŞKUN KESKİN, Hüseyin ÇALIŞKAN, Yusuf KESKİN, Nesrin AKINCI ÇÖTOK, Hatice SÖYLEMEZ, Ayşegül KIRTEL, Berna KAYA - Vol.16500 - DOI : Tamamlandı - 2012-06-03-002 - 2012
2.13 B-BAŞARIYLA TAMAMLANAN YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI TARAFINDAN DESTEKLENMİŞ BİLİMSEL ARAŞTIRMA PROJESİNDE (YALNIZCA AR-GE NİTELİĞİNDEKİ PROJELER) ARAŞTIRMACI OLMAK :
1 Sevgi COޞKUN KESKİN,Deniz YÜCEER - Danimarka ve Türkiye-de Uygulanan Sosyal Bilimler Proğramlarının Analizi ve Karşılaştırılması - Vol.2000 - 3 - 2010-60-01-006 - 2010 - SAU-SBYLTEZ -2010-60-01-006
2 Sevgi COŞKUN KESKİN,Duygu DAYSAL ERSOY - Erken Çocukluk Döneminde Sosyal Bilgiler Öğretimi: Ünlü Türk Büyükleri - Vol. 2000 - 2010-60-01-007 - 2010
3 Sevgi Coşkun Keskin, Hasan Küçük - Sakarya Üniversitesi Bilimsel Araştırmalar Komisyonu (BAPKO) “İlköğretim 4. sınıf öğrencilerinin kültür kavramına dair görüşleri: Nitel bir araştırma” Araştırma Projesi (Yürütücü): Proje no: - 2008-60-01-008 - 2009
4 Dursun Dilek, Sevgi Coşkun Keskin - Marmara Üniversitesi Bilimsel Araştırmalar Komisyonu. (BAPKO) “Sosyal Bilgiler Derslerinde Empati Becerilerine Dayalı Öğretim Tekniklerinin Kullanılması”. Araştırma Projesi (Araştırmacı) - Vol.879500 - EGT-DKR-270605-0150 - 2007
2.14-TÜBİTAK DESTEKLİ PROJEDE PANELİST, DIŞ DANIŞMAN, GÖZLEMCİ PANELİST OLMAK (EN FAZLA 100 PUAN ALINABİLİR.) :
1 Doğu Marmara Kalkınma Ajansı (MARKA). Değerler Eğitimi Mentoru Yetiştirme Bağlamında Sakarya Hareketi. Sakarya il Milli eğitim müdürlüğü ARGEbirimi ortaklığı ile. - Vol.77.370 - TR42/16/DFD/0056, - 2016
9.3-SSCI, SCI-EXP, AHCI, SCOPUS, ESCI DIŞINDAKİ ALAN ENDEKSLERİNDEKİ DERGİLERDE BAŞ EDİTÖRLÜK :
1 Sakarya University Journal of Education - 2012
9.6-SSCI, SCI-EXP, AHCI, SCOPUS, ESCI DIŞINDAKİ ALAN ENDEKSLERİNDEKİ DERGİLERDE BAŞ EDİTÖRLÜK DIŞINDAKİ DİĞER EDİTÖRLÜKLER :
1 EJER - 2016
9.8-ALANINDA ULUSAL YAYIMLANAN KİTAP EDİTÖRLÜĞÜ :
1 Değerler Eğitimi Dergisi - Vol.2 - 2016
2 Eğitimde Kuram ve Uygulama - 2016
3 Tarih Okulu Dergisi - 2016
4 Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - Vol.3 - 2012
12.1-YÖNETİMİNDE TAMAMLANAN HER DOKTORA/SANATTA YETERLİLİK TEZİ İÇİN :
1 “60-72 Aylık Çocuklara Yönelik Hazırlanmış Sosyo-Kültürel Etkinliklerin Uygulanması” - Ayşegül Kırtel - Sakarya Üniversitesi, - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi - 2018
12.2-YÖNETİMİNDE TAMAMLANAN HER YÜKSEK LİSANS TEZİ İÇİN :
1 Sosyal Bilgiler Derslerinde Materyal Kullanım Durumu (İstanbul İli Örneği) - İbrahim Karaloğlu - Sakarya Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi - 2019
2 “Bir Fenomen Olarak Çocukta Terör Algısı” - Ayça Orhan - Sakarya Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi - 2019
3 “Ortaokul İngilizce Kitaplarında Aktarılan Değerler” - Halil İbrahim Aslan - Sakarya Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi - 2019
4 “Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Derslerinde Allah’a İman Penceresinden Değerler Eğitimi” - iklima Betül Öztürk - Sakarya Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Değerler Eğitimi - 2019
5 Okul Öncesinde Kur’an-ı Kerim Öğreniminin Okuma-Yazma Sürecine Yansımaları” - Zehra Betül Kocamaz - Sakarya Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Değerler Eğitimi - 2019
6 2018 Tarihli Sosyal Bilgiler Öğretim Programı ve 4., 5., 6. ve 7. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında Finansal Okuryazarlığa Dair Kavramların İncelenmesi - Sevgi Tufan - Sakarya Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi - 2019
7 Hayat Bilgisi Dersi Bağlamında Değerler Eğitimi: Aile Birliğine Önem Verme - Hakan Bayırlı - Sakarya Üniversitesi, - Eğitim Bilimleri Enstitüsü, - Değerler Eğitimi - 2018
8 Erken Çocukluk Döneminde Değerler Eğitimi; Ekonomik Değerlerin Kazandırılması Üzerine Bir Eylem Araştırması - Şeyma Can - Sakarya Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Değerler Eğitimi - 2018
9 İlköğretim Öğrencilerinin Araştırma Becerilerinin Veli Bakış Açısıyla Değerlendirilmesi. - Ümit Özer - Sakarya Üniversitesi, - Eğitim Bilimleri Enstitüsü, - İlköğretim Bölümü - 2014
10 - Erken çocukluk döneminde sosyo-kültürel eğitim: Türk tarihine ait bazı önemli olay ve olgular üzerine bir eylem araştırması. - Ayşegül Kırtel - ISSN : - Sakarya Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - İlköğretim - 2012
11 - Danimarka ve Türkiye’de Uygulanan Sosyal Bilgiler Programlarının Analizi ve Karşılaştırılması - DENİZ YÜCEER - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ - İLKÖĞRETİM SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ - 2011
12 - Erken çocukluk döneminde sosyal kültürel eğitim: Ünlü Türk büyükleri. - Duygu Daysal Ersoy - ISSN : - Sakarya Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - İlköğretim - 2011
13 - Sosyal bilgiler öğretmenlerinin süreç odaklı ölçme ve değerlendirme araçlarını kullanma durumları: İstanbul ili örneği. - Ayşe Aydoğmuş - ISSN : - Sakarya Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - İlköğretim - 2011
14 SEVGİ COŞKUN KESKİN - İLKÖĞRETİM 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KÜLTÜR KAVRAMINA DAİR GÖRÜŞLERİ: NİTEL BİR ARAŞTIRMA - Hasan KÜÇÜK - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ - 2009
15 6. ve 7. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Medya Üzerinden Yaptıkları Paylaşımlar Üzerine Nitel Bir Araştırma” - Selçuk Önder - Sakarya Üniversitesi, - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Değerler Eğitimi - 2008
13.1-LİSANSÜSTÜ DÜZEYDE DERS VERMEK. (SON 3 YILDA HER DERS İÇİN, HER YIL İÇİN EN FAZLA 5 DERS) :
1 EĞİTİMDE NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ VE UYGULAMALAR - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2013
2 SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİNE İLİŞKİN LİTERATÜR İNC. - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2013
3 SOSYAL BİLİMLERDE ÖĞRENME VE DÜŞÜNCE GELİŞİMİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2012
4 SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİNE İLİŞKİN LİTERATÜR İNC. - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2012
5 UZMANLIK ALANI DERSİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2012
6 UZMANLIK ALANI DERSİ - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2011
7 UZMANLIK ALANI DERSİ - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2011
13.2-LİSANS DÜZEYİNDE DERS VERMEK. (SON 3 YILDA HER DERS İÇİN, HER YIL İÇİN EN FAZLA 5 DERS) :
1 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
2 PROGRAM GELİŞTİRME - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
3 PROGRAM GELİŞTİRME - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
4 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
5 OKUL DENEYİMİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 2 - 2013
6 OKUL DENEYİMİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 2 - 2013
7 OKUL DENEYİMİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2013
8 OKUL DENEYİMİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2013
9 OKUL DENEYİMİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2013
10 ANNE ÇOCUK SAĞLIĞI VE İLKYARDIM UYGULAMALARI - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2013
11 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
12 SOSYAL BİLGİLER ÖĞR.SÖZLÜ VE YAZILI ÜRÜNLERİN KUL. - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
13 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
14 SOSYAL BİLGİLER ÖĞR.SÖZLÜ VE YAZILI ÜRÜNLERİN KUL. - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
15 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
16 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
17 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
18 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
19 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
20 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
21 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
22 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
23 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
24 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
25 ANNE ÇOCUK SAĞLIĞI VE İLKYARDIM UYGULAMALARI - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2013
26 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2012
27 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2012
28 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2012
29 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2012
30 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2012
31 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2012
32 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2012
33 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2012
34 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2012
35 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2012
36 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 2 - 2012
37 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2012
38 SOSYAL BİLGİLER ÖĞR.SÖZLÜ VE YAZILI ÜRÜNLERİN KUL. - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2012
39 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2012
40 SOSYAL BİLGİLER ÖĞR.SÖZLÜ VE YAZILI ÜRÜNLERİN KUL. - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2012
41 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2012
42 OKUL DENEYİMİ - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2011
43 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2011
44 ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2011
45 ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2011
46 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2011
47 PROGRAM GELİŞTİRME - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2011
48 OKUL DENEYİMİ - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 2 - 2011
49 OKUL DENEYİMİ - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 2 - 2011
50 OKUL DENEYİMİ - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2011
51 OKUL DENEYİMİ - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 2 - 2011
52 OKUL DENEYİMİ - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 2 - 2010
53 OKUL DENEYİMİ - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 2 - 2010
54 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2010
55 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2010
56 GK SEÇMELİ: HALK KÜLTÜRÜ - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2010
57 DRAMA - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2010
58 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2010
59 PROGRAM GELİŞTİRME - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2010
60 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2010
61 SOSYAL BİLGİLERDE SÖZLÜ VE YAZILI EDEBİYAT İNC. - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2010
62 GK SEÇMELİ: HALK KÜLTÜRÜ - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2010
63 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2010
64 DRAMA - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2010
65 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2010
66 OKUL DENEYİMİ - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2010
67 OKUL DENEYİMİ - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2010
68 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2010
69 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2010
70 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2010
71 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2010
72 OKUL DENEYİMİ - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2010
73 OKUL DENEYİMİ - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2010
18.2-İŞ DENEYİMİ :
1 Sakarya Üniversitesi Eğitim FAkültesi - Devam ediyor - 2019
2 Sakarya Üniversitesi, Eğitim Fakültesi - 2013
3 Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü - 2007
4 Sakarya Üniversitesi - 1999
5 Sağlık Bakanlığı - 1992
18.4-AKADEMİK BİLGİLERİ :
1 Sakarya Üniversitesi - Eğitim Fakültesi - Doç. Dr. - 2019
EDİTÖRLÜK VE HAKEMLİK
İlk ve Orta Öğretimde Değerler Eğitimi Uygulamaları
Sakarya University Journal of Education
Sakarya University Journal of Education (SUJE)
Sakarya University Journal of Education
Sakarya University Journal of Education Suje
Sakarya University Journal of Education SUJE
Sakarya University Journal of Education SUJE
Sakarya University Journal of Education SUJE
Okul Öncesi İlkokul Çocukları için Sosyal Bilgiler Öğretimi
MAKALELER
Out-of-school health education for adolescents: Exploring the impact of a hospital visit
9-17 Yaşındaki Çocukların Adalet Değerine Yüklediği Anlamların Metaforlar Aracılığıyla Değerlendirilmesi
The Structuring of the Concept of Geography in the Social Studies Curriculum in Mind
a practical look at the concept of freedom with a philosophy approach for children in early childhood
Evaluation of Social Clubs Studies in Turkey with Club Counselors Views
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin 2018 Sosyal Bilgiler Öğretim Programına Yönelik Görüşleri
Okul Öncesi Kurumlarında “Çocuklar İçin Felsefe”ye Dayalı Mevcut Durumu Betimleme
Out-of-school health education for adolescents: Exploring the impact of a hospital visit
Uzaktan Eğitim Sürecinde Öğretmenlerin Yaşadığı Problemler: Sosyal Bilgiler Öğretmenleri Örneği
Barış Manço Şarkılarında Yer Alan Değerler
Tez Savunma Jürileri Üzerine Etik Bağlamında Bir İnceleme: Sosyal Bilgiler Eğitimi AlanıÖrneği
The Influence of Media on Students’ Views Regarding Refugeehood in Turkey: A Phenomenological Study of Seventh-Grade Students
Socio-Cultural Education and Empathy in Early Childhood through the Battle of Gallipoli
Türkiye’de Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programlarında Çokkültürlülük Olgusu: 1998 ve 2004 Programlarının Karşılaştırılması
Perception of Migration in the Metaphors of 6th, 7th and 8th-Grade Students in Turkey
Terror in Children’s Metaphors.
Ortaokul 6. Sınıf İngilizce Ders Kitaplarında Yer Verilen Değerler.
Değer Eğitimde Özdeşim Kurma: Hz. Muhammed Örneği.
3rd Grade Students’ Status of Spending Time with Their Families and Implementation of Values Education in Family in the Turkish Context
Sakarya Ölçeğinde 8. Sınıf öğrencilerinin sosyal medyada sevgi değerini yansıtan paylaşımları üzerine nitel bir araştırma
Problems and Their Solutions in a Multicultural Environment According to Pre-service Social Studies Teachers.
Geçmişten Günümüze Öğretmenlerin Gözünden Bir Meslek Olarak Öğretmenlik Mesleği
Erken Çocukluk döneminde Sosyo Kültürel eğitim Osmanlı da Bir Gün
Keskin Y Keskin S C Kırtel A 2016 Examination of the Compatibility of the Questions Used by Social Studies Teachers in the Class with the Program Achievements According to the SOLO Taxonomy
A phenomelogical research on social studies teachers and values education
From What Isn t Empathy to Empathic Learning Process
Students Cognitive Awareness about the Reasons of Environmental Problems
Danimarka da Vatandaşlık Eğitimi
İlkokul İlköğretim Sosyal Bilgiler programlarında Milli Bilinç ve Barış Değerinin Tarihsel Serüveni
Çocuklar için değer neyi çağrıştırıyor Değerleri gündelik hayata aktarmaya yönelik bir tespit çalışması
Sosyal bilgiler ve tarih eğitiminde okul dışı öğrenme ortamları olarak oyuncak müzeleri
Danimarka ve Türkiye nin ilköğretim düzeyinde eğitim sistemlerinin karşılaştırılması
Değer Eğitiminde Geçmişten Günümüze Bir Işık Aile Bilgisi Ders Model Önerisi
Erken Çocukluk Döneminde Sosyo Kültürel Eğitime Dair Örnek Bir Çalışma Mimar Sinan
Erken Çocukluk Döneminde Türk Kültürüne Ait Sanat Örnekleri Aracılığıyla Sosyo Kültürel Eğitim
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Süreç Odaklı Ölçme ve Değerlendirme Araçlarını Kullanma Durumları İstanbul İli Örneği
Cumhuriyet Dönemi İlkokul İlköğretim I Kademe Sosyal Bilgiler Programlarında Bir Değer Olarak Barış ın Yeri
İlköğretim 7 ve 8 sınıf öğrencilerinin haklarını bilme düzeylerinin araştırılması
İlköğretim 5 sınıf öğrencilerinin Teknolojik Değişim Üzerine Eleştirel Düşünceleri Disiplinlerarası Bir Yaklaşım
İlköğretim 4 ve 5 sınıf sosyal bilgiler derslerinde materyal teknoloji kullanım durumu
KİTAPLAR
İlk ve Orta Öğretimde Değerler Eğitimi Uygulamaları
İlk ve Orta Öğretimde Değerler Eğitimi Uygulamaları
SOSYAL BİLGİLER DERSLERİNDE TARİH KONULARININ ÖĞRETİMİ ÜZERİNE DÜŞÜNCELER: Kavramlar, Düşünme Becerileri, Değerler ve Empati
Eğitim Bilimlerinde Araştırma ve Değerlendirmeler-I
Eğitim Bilimlerinde Teori ve Araştırmalar II
Karakter ve Değerler Eğitimi
Türkiye’de Sosyal Bilgiler Öğretim Programları Bağlamında Değerler Eğitimi: Tarihsel Gelişim ve Mevcut Durum
Sosyal Bilgiler Eğitimi
Sosyal Bilgiler Eğitimi
Lesson Transcript Children s Rights
Eğitim Meselesi Karşısında Bazı Düşünürler
Okul Öncesi İlkokul Çoçukları için Sosyal Bilgiler Öğretimi
Okul Öncesi İlkokul Çoçukları için Sosyal Bilgiler Öğretimi
Okul Öncesi İlkokul Çoçukları için Sosyal Bilgiler Öğretimi
Okul Öncesi İlkokul Çoçukları için Sosyal Bilgiler Öğretimi
Yenilikçi Tarih Öğretimi Etkinlik Örnekleri
Yenilikçi Tarih Öğretimi Etkinlik Örnekleri içinde
Tez Yazım Klavuzu
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Edebî Ürünler ve Yazılı Materyaller
Farklı Ülkelerin Sosyal Bilgiler Öğretim Programları
21 yüzyılda Kimlik Vatandaşlık ve Tarih Eğitimi
Sosyal Bilgilerin Temelleri
BİLDİRİLER
SOSYAL BİLGİLER DERSİNDEKİ BAZI TARİHİ KAVRAMLARIN SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARINDA BİLİŞSEL ALGILARI
Tarihsel Empati Aracılığıyla Tarihsel Becerileri Değerlendirme
7. Sınıf Öğrencilerinin Bireysel Farklılıklara İlişkin Algıları
Coşkun Keskin, S. Liman, S. H. (2019). 2004’ten 2019’a “The Social Studies” Dergisinin İçerik Analizi, bildiri kitabı içinde (704-730). 7-9 Kasım 2019
İlkokul 3. Sınıf Öğrencilerinin Aile Bütçesine Katkı SunmaDurumları ve Aile Bütçesine Katkıya Yönelik Etkinlik Uygulaması
Görgü Kuralları: Anlatarak mı? Yaşatarak mı?
Okul Öncesi Öğrencilerinin Görsellerinde Sevgi Değeri,05-06 Nisan 2018/ Zonguldak
8. Sınıf Öğrencilerinin Karikatürler Aracılığıyla Adalet ve Sosyal Adalet Kavramlarına Yönelik Algılarındaki Değişim.
Okul Öncesinde Değerler Eğitimi: Ailem Beni Böyle Yetiştiriyor
Aile İçinde Değerler Eğitimi: Ailemle Eğleniyorum
8. Sınıf Öğrencilerinin Karikatürler Aracılığıyla Adalet ve Sosyal Adalet Kavramlarına Yönelik Algılarındaki Değişim
1998 ve 2004 Tarihli Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programlarında Çokkültürlülük Konularına Yer Verme Durumuna Yönelik Bir Karşılaştırma
1998 Ve 2004 Tarihli Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programlarında Çokkültürlülük Konularına Yer Verme Durumuna Yönelik Bir Karşılaştırma.
motiflerimden mesaj var: Erken Çocukluk Döneminde Türk Kilim Sanatı ile sosyo kültürel eğitim
Okul Dışı Ortamlarda Değerler Eğitimi: Hastane Ziyareti
ilköğretim 7. Sınıf Öğrencilerine göre mültecilik ve onların mülteciliğe bakış açısı: Medya etkisi
An Analysis of social studies teacher candidates self-critizm after micro teaching
A study on the social club studies in secondary education in turkey with teacher’xxs views
perception in student mind of some values in social studies program
İlköğretim 7. Sınıf Öğrencilerine Göre Mültecilik Ve Onların Mülteciliğe Bakış Açısı: Medya Etkisi.
Okul Dışı Ortamlarda Değerler Eğitimi: Hastane Ziyareti. 04-06 Mayıs 2017 / Eskişehir
Motiflerimden Mesajım Var: Erken Çocukluk Döneminde Türk Kilim Sanatı İle Sosyo-Kültürel Eğitim.
Perception in Student Mind Of Some Values in Social Studies Program.
An Analysis of Social Studies Teacher Candidates’ Self-Critisim After Micro Teaching.
A Study on The Social Club Studies in Secondary Education in Turkey with Teacher's Views.
Terrorism in The Children s Metaphor
The Relational Examinatıon of Some Values in the Social Studies Program Applied in Turkey
Value Problems and Solutions in the Multicultural Environment for Prospective Social Studies Teachers
Erken Çocukluk Dönemine Yönelik Çocuk Yazınlarında Ekonomi Kavram ve Değerleri Üzerine Bir İnceleme
Erken Çocukluk Döneminde Sosyo Kültürel Eğitim Mevlana ve Barış Eğitimi
An Analysis about the Main Problems of Turkish Educational System in the Light of American Council s Report
The methaphorical analogies of the candidate teachers of social studies who haven t been assigned in Turkey
Evaluating The Difficulties Faced By Primary School Students In Doing Homework Research From Parents Point Of View
Associating Citizenship Concepts in Social Studies Curriculum Which is Performed in Turkey with Other Concepts
Examining Some Values in the Social Studies Curriculum Applied in Turkey in Terms Of Their Relations
Çocuk Mecazlarında Okul
Velilere Göre Araştırmaya Dayalı Ödev Anlayışı
Erken Çocukluk Döneminde Sosyo Kültürel Eğitim Osmanlı da Bir Gün
Geçmişi Anlamak Tarihi Anlamlandırmak 120 Filmi örneği
Erken Çocukluk Döneminde Sosyo Kültürel Eğitim Eski Meslekler
Sosyal Bilgiler Eğitiminde Yer Alan Ekonomi Kavramlarının Zihinde Yapılanması
Atanamayan Öğretmenleri Mezun olduktan Sonraki Süreç Hakkındaki Görüşlerine yönelik Nitel Bir Araştırma Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Örneği
Erken Çocukluk Döneminde Çanakkale Savaşı Aracılığıyla Sosyo Kültürel Eğitim ve Empati
Erken Çocukluk Döneminde Sosyo Kültürel Eğitime Dair Örnek Bir Çalışma Piri Reis
Değer Eğitimine Dair Okul Aile işbirliğinde Veliler Eğitimin Neresinde
Cumhuriyet Dönemi İlkokul Yurttaşlık Bilgisi Programlarında Yer Alan Değerler
Değer Eğitimine Dair Okul Aile işbirliğinde Veliler Eğitimin Neresinde
İlköğretim 6 ve 7 Sınıf Sosyal Bilgiler ile Türkçe Programlarının Dersler Arası İlişikilendirme Açısından Değerlendirilmesi
İlköğretim 6 ve 7 Sınıf Sosyal Bilgiler ile Türkçe Programlarının Dersler Arası İlişkilendirme Açısından Değerlendirilmesi
İlköğretim 4 Sınıf Öğrencilerinin Kültür Kavramına Dair Görüşlerin Ortaya Konulması Nitel Bir Araştırma
Sosyal Bilgiler Derslerinde Etkili Okuma Stratejilerinin Kullanılması
Sosyal Bilgiler Derslerinde Etkili Okuma Stratejilerinin Kullanılması
ARAŞTIRMA PROJELERİ
Değerler Eğitimi Mentoru Yetiştirme Bağlamında Sakarya Hareketi
Sakarya İlinde Sosyal Bilgiler Dersinin Öğretmen Yeterlilikleri ve Öğrenci Tutumları Açısından Değerlendirilmesine Yönelik Tespit Çalışması
Euroclio Matra Projesi Avrupa ya Açılan Bir Kapı Türk Okullarındaki Tarih Eğitiminde Yenilikçi Yöntem Koordinatörler Yazarlar ve Uzmanlar için 6 Proje Çalıştayı Tarih Eğitiminde Çok Perspektiflilik Üzerine Etkinlik Üretme ve Geliştirme
Euroclio Matra Projesi Avrupa ya Açılan Bir Kapı Türk Okullarındaki Tarih Eğitiminde Yenilikçi Yöntem Koordinatörler Yazarlar ve Uzmanlar için 5 Proje Çalıştayı Tarih Eğitiminde Çok Perspektiflilik Üzerine Etkinlik Üretme ve Geliştirme
Euroclio Matra Projesi Avrupa ya Açılan Bir Kapı Türk Okullarındaki Tarih Eğitiminde Yenilikçi Yöntem Koordinatörler Yazarlar ve Uzmanlar için 4 Proje Çalıştayı Etkinlik Üretme ve Geliştirme
Euroclio Matra Projesi Avrupa ya Açılan Bir Kapı Türk Okullarındaki Tarih Eğitiminde Yenilikçi Yöntem Koordinatörler Yazarlar ve Uzmanlar için 3 Proje Çalıştayı Etkinlik Üretme ve Geliştirme
Erken Çocukluk Döneminde Sosyal Bilgiler Öğretimi Ünlü Türk Büyükleri ve Barış Eğitimi
Danimarka ve Türkiye de Uygulanan Sosyal Bilimler Programlarının Analizi ve Karşılaştırılması
İlköğretim 4 sınıf öğrencilerinin kültür kavramına dair görüşleri Nitel bir araştırma
The role of national and universal values on multicultural environment
Sosyal Bilgiler Derslerinde Empati Becerilerine Dayalı Öğretim Tekniklerinin Kullanılması
ÖDÜL
Yayın Teşvik Ödülü
Yayın Teşvik Ödülü
UZMANLIK ALANLARI
Sosyal Bilgiler Eğitimi ,Okul Öncesi Eğitimi ,Hayat Bilgisi Eğitimi